01 July 2012

Besarnya Dugaan

Bismillahirahmanirrahim,

Assalam, Allah itu Maha Mengasihani malah Dia Maha Menyayangi. Sungguh besar dugaan yang aku harus tempuh. Dengan permulaan yang baharu, aku mesti belajar menempuhnya. Sungguh berat kaki ini ingin melangkah, sungguh kaku mata ni untuk melihat dunia. Tetapi dengan secebis iman aku hadapi jua.

Alhamdulillah, berkat doa ibuku, berkat doa ayahku, berkat doa sahabat-sahabat ku dan berkat doa orang yang ku sayang. Penerimaan itu sungguh besar buatku. Aku hargai setiap kata-kata, aku hargai setiap tangis, aku hargai setiap pujian. Terima kasih, syukur Ya Allah. Ingin aku sembah sujud syukur kerana-Mu.

Ketenangan yang tak dapat dirasai, kenikmatan yang tidak tergambar. Akhinya aku berpijak di bumi ini. Milik-Mu. Syukran.


10 comments:

i'm ezza haniza said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kiraaaaaaaa :') alhamdulillah semoga terus sabar dan terus beristiqamah :')

JIJI YU said...

tahniah

Anonymous said...

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah. suke sgt dgn penghijrahan kira nie, teruskan istiqamah :)

NATRAH said...

congrat..im so proud of u n may allh guide n bless u..amin..=)...sesungguhnya jalan illahi itu indah biarpun dugaan menimpa itu cuma sementara..dugaan itu uji iman dari ALLAH..hadapilah ia kerana ada SYURAG MENANTIMU DI SANA..SEMOGA ISTIQAMAH....:)

Kiera Zainal said...

Syukran anon. Ana appreciate sangat.

Kiera Zainal said...

Alhamdullilah, ana sangat terima kasih pada anti. Sokongan yang padu. Semoga Allah memberkati setiap jalanmu wahat anti Natrah.

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillahhhhhhhhhhhhhhh!!
Syukurrrrrrrrrrrrrr!!
Kuatkan semangat..
Allah swt sentiasa bersama kita.. ;)

Aku Mad said...

Alhamdulillah

Kiera Zainal said...

Syukran. Thanks banyak2.
InsyaAllah :)

Kiera Zainal said...

Alhamdulillah !