02 July 2012

Sahabat Sejati

Assalam para mukminin, 

Bismillahirahmanirrahim.

Aku sedar akan diri ini. Hina, keji. Tapi kerana berdirinya seorang sahabat. Waktu duka, waktu suka. Aku bangga adanya kamu. Allah mengizinkan persahabatandan ukhwah ini terus utuh. Semoga terjalinnya ini perubahan dan keajaiban akan berlaku. Insyaallah.

Aku berdoa setulus hati agar sentiasa disisi-Mu bersama sahabat ini. Selalu ada untuk mengubat hati ini. Mendengar luka ini. Bersama menangis. Aku bangga kepada sahabat. Sayang ini tidak pernah hinggap sekiranya tiada keihlasan yang tinggi dalam diri ini. Sesungguhnya apa yang terjadi kerana izinNya.

Rasulullah s.a.w. juga sayang akan sahabat-sahabatnya. Percaya akan sahabatnya. Inikan kita manusia hina, hamba Allah SWT. Semoga doa ini dikabuli olehMu kerana aku tidak mahu hilang perasaan ini. 

Untuk sahabat.

3 comments:

Sickbear said...

gogo~ Qyra..!
i'll trying to be the super good supporter as i can.. =)

Kiera Zainal said...

Thanks KEKANDA Akmal Ashiddiqy.
Anta pun berusaha memajukan hidup dan dekatkan diri lagi dgn Tuhan.

AkuBudakKampung.com said...

hampir 5 bulan ABK tak bukak blog.
SO..lama xjenguk kawan2..
huh...
makin cantik ler blog ni..
=)
i like simple LIFE...