26 April 2014

Bloggeroid

Assalamualaikum wbt.

Bismillah. Ehem ehem testing. Nampaknye ini kali pertama aku berblog gune fon. Well, its my first try. Dan tak lain tak bukan post yg rasenye pertama dalam tahun ni. Haha ape nak jadi lah aku ni.

Dalam pada menyepi ni, dah banyak perkara berlaku dalam hidup. Sedar tak sedar. Harapnye semuanya berjalan lancar dan takdelah aral gamoknye. Moga dipermudahkan semua urusan oleh Allah SWT.

Okay......awkward!!! Sebabnye dah lame sgt tak mengepost. Mcm nilah jadinye. Nak susun ayat pon lintang pukang. Lagilah nak berbahasa formal.

Btw, moga permulaan ini adalah yg baik dan biarlah juga pengakhirannya jugq baik.

Adios!!

posted from Bloggeroid

3 comments:

fasha said...

salam..hai..welcome to blogger..hehehe..kte pun sometime update gne hp

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Tahniah baguslah dah berblog semula...postinglah apa-apa tentang kehidupan student...

Anonymous said...

Saya peminat tegar awak..tak bisa lagi baca coretan dari kamu..